jenniferrenbro

Alla inlägg under maj 2015

Av Jennifer Renbro - 17 maj 2015 00:30

Har inte bloggat på ett tag nu, har faktiskt inte haft någon ork eller någon energi till det..

Håller på att springa på samtal en gång i veckan hos beteendevetaren som jag börjat gått hos, för att få hjälp med att arbeta med min hemska stress jag jämnt går och bär på..

Har så himla svårt att varva ner, så det tar så extremt mycket energi på mig, men med en massa arbete nu med mig själv så ska jag fixa det :D

Har haft underbara dagar, har haft lite lång helg nu och bara myst med min familj och goda vänner :)

Kommer fortsätta jobba 50% ett tag till, jag har tagit det just för att det kommer gå åt så mycket energi nu när jag MÅSTE jobba med mig själv och med min inre stress.

Bjuder på en bild på min skitiga prinsessa :) <3

Älskade bror och syster <3

Av Jennifer Renbro - 6 maj 2015 07:23

Nu har jag jobbat 50% i två dagar, det känns bra. Dock väldigt slut när jag kommer hem, trots att det bara är 4timmars arbetsdag, men blir nog bättre när man kommit in i allt igen. Fått en ny kollega som verkar vara på mitt spår, så det känns skönt faktiskt :)

I måndags tog jag mig faktiskt i kragen ut på en gå/jogging runda, vilket kändes super skönt :)
Måste försöka ta tag i det igen, men det är så jobbigt att ta sig ut, men efter man gjort det och avklarat det då känns det ju hur underbart som helst :)

Nu jobbar jag två dagar eftermiddag, får se hur det går, har jobbat två dagar förmiddag nu, sen på fredag kör jag förmiddag igen och även ett nytt besök hos psykologen, känns skönt :)

Bjuder på en bild efter min runda i måndags :)

Av Jennifer Renbro - 3 maj 2015 23:07

Var nu ett tag sen jag var inne och skrev.
Imorgon är det dags att återgå till jobbet på 50%, känns si sådär. Hoppas man kommer upp bara imorgon nu när man lyckas vända något fruktansvärt på dygnet.

Det har iallafall varit en bra och väldigt lugn helg, även Valborg var lugnt.

Åkte till några vänner man inte har umgåtts med på väldigt länge pga omständigheter på Valborg, Robert jobba så var bara jag och Sara som åkte dit. Vi åt god mat, sen gick vi och kollade på en majbrasa :)
Vi skulle även ha sovit över, men Sara blev dålig sent på kvällen så vi åkte med Robert hem när han slutade.

Dagen efter så vakna Sara och var pigg och glad så vi följde med våra vänner in till Stockholm och gick runt för dem skulle köpa födelsedagspresent, sen sov dem hos oss. När vi kom hem åkte Sara på feber :(

På fredag kväll när dem sov här kom även mamma, Maddis och Alice hit på fika :) så vi allihopa fikade och hade det trevligt, fullt hus :)

Sen på lördagen åkte jag och Sara och hälsade på världens bästa vän Fredrik, blev en lugn och tidig kväll.

Och idag söndag har vi inte gjort så mycket, tvättat och gjort chockladbollar och bara SLAPPAT :D

Nu ska jag försöka komma till ro och försöka sova så man orkar upp imorgon bitti när klockan ringer.

(Ni får lite bilder ifrån helgen :) )

Presentation


Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards