jenniferrenbro

Direktlänk till inlägg 6 maj 2015

Onsdag 6/5

Av Jennifer Renbro - 6 maj 2015 07:23

Nu har jag jobbat 50% i två dagar, det känns bra. Dock väldigt slut när jag kommer hem, trots att det bara är 4timmars arbetsdag, men blir nog bättre när man kommit in i allt igen. Fått en ny kollega som verkar vara på mitt spår, så det känns skönt faktiskt :)

I måndags tog jag mig faktiskt i kragen ut på en gå/jogging runda, vilket kändes super skönt :)
Måste försöka ta tag i det igen, men det är så jobbigt att ta sig ut, men efter man gjort det och avklarat det då känns det ju hur underbart som helst :)

Nu jobbar jag två dagar eftermiddag, får se hur det går, har jobbat två dagar förmiddag nu, sen på fredag kör jag förmiddag igen och även ett nytt besök hos psykologen, känns skönt :)

Bjuder på en bild efter min runda i måndags :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Renbro - 4 augusti 2015 23:05

Vi har kommit hem å landat nu i några dagar från en veckas semester i Turkiet. Det var en bra början av resan med mycket sol, bad, god mat, roliga kvällar, shopping å en båtutflykt. Men på tisdag natt hände något som inte blev nå kul, började bli...

Av Jennifer Renbro - 20 juli 2015 08:52

Nu börjar vi verkligen närma oss vår älskade utomlandsresa som vi väntat på i ett halvår. Det ska bli så skönt att "fly" Sverige i en vecka, ända nackdelen är att jag kommer sakna vår lilla prinsessa massor. Men hon kommer ha en bra semester veck...

Av Jennifer Renbro - 8 juli 2015 19:32


Inte orkat skriva på hur länge som helst. Mår så sjukt dåligt varje dag, vaknar å har aldrig någon ork att tänka eller göra någonting. Försöker kliva upp tidigt för att inte sova bort halva dagen, och försöker kämpa mig igenom hela dagen genom att gö...

Av Jennifer Renbro - 17 maj 2015 00:30

Har inte bloggat på ett tag nu, har faktiskt inte haft någon ork eller någon energi till det.. Håller på att springa på samtal en gång i veckan hos beteendevetaren som jag börjat gått hos, för att få hjälp med att arbeta med min hemska stress jag...

Av Jennifer Renbro - 3 maj 2015 23:07

Var nu ett tag sen jag var inne och skrev. Imorgon är det dags att återgå till jobbet på 50%, känns si sådär. Hoppas man kommer upp bara imorgon nu när man lyckas vända något fruktansvärt på dygnet. Det har iallafall varit en bra och väldigt lug...

Presentation


Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards