jenniferrenbro

Alla inlägg under juli 2015

Av Jennifer Renbro - 20 juli 2015 08:52

Nu börjar vi verkligen närma oss vår älskade utomlandsresa som vi väntat på i ett halvår.

Det ska bli så skönt att "fly" Sverige i en vecka, ända nackdelen är att jag kommer sakna vår lilla prinsessa massor. Men hon kommer ha en bra semester vecka med sin mormor, moster å Tobbe :)

Denna veckan är fullplanerad som det alltid blir, varför ska man vara ute i sista minuten jämnt.

Helgen har bestått av att tvätta upp allt man ska ha med sig mm, idag klev jag upp tidigt å håller på med städning :) sen blir de nog en runda ner på stan, måste försöka hitta mig nå sommarskor, har inga :O har ju inte varit nån speciell sommar i år..

Sen imorgon blir de BVC å vaccination, onsdag blir lugnt sen torsdag kommer Erica ner. Känner på mig att denna veckan går fort :) men är skönt just nu att ha massa att göra då slipper man tänka så mycket på flygresan :O

Av Jennifer Renbro - 8 juli 2015 19:32

Inte orkat skriva på hur länge som helst. Mår så sjukt dåligt varje dag, vaknar å har aldrig någon ork att tänka eller göra någonting. Försöker kliva upp tidigt för att inte sova bort halva dagen, och försöker kämpa mig igenom hela dagen genom att göra dagen så bra som möjligt för Saras skull och för att ha lägenheten i så bra skick som möjligt..

Men mitt psyke tar kol på mig och jag mår som sagt fortfarande piss, vill må bra igen och ha den energi man än gång hade.. Att orka vara social och att orka vara människa..

Just nu flödar ångesten över mig varje minut.

Presentation


Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards