jenniferrenbro

Alla inlägg den 15 april 2015

Av Jennifer Renbro - 15 april 2015 21:57

Tänkte börja med att skriva av mig lite, berätta lite om vad min blogg kommer stå för lite.
Den kommer handla mycket om mitt liv, min underbara familj, mina underbara vänner mm :)
Är som sagt ingen hajare på att blogga och göra snyggt, men det kanske kommer under tiden ;)

Det har varit en jobbig och hemsk vecka, men nu har det äntligen vänt. Imorgon ska Sara tillbaka till förskolan efter en vecka borta :(
Hon åkte i torsdags natt på någon hemsk magsjuka som suttit i sig tills i tisdags, men hon började bli pigg i söndags kväll då hon slutade kräkas, men fy för att ha sett henne såhär dålig, hoppas ALDRIG detta sker nå mera.

Har haft ett stort stöd av min älskade lilla syster, min mamma, min man (trots att han jobbat) och min underbara vän Fredrik :) <3 Utan er hade jag inte klarat detta!

Idag tog vi faktiskt oss ut, jag och Sara. Lekte lite här utanför :)


(bjuder på lite bilder från när vi var ute idag :) )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards